Potřebujete zboží reklamovat, nebo vyměnit za jiné?

Pokud Vámi zakoupené zboží nefunguje, nebo je potřeba jej vyměnit za jiný produkt postup je následující:

Zboží prosím zašlete, zabalené obdobnou formou jak Vám bylo doručeno (doporučené psaní) na adresu naší provozovny, FORST IT s.r.o. Lidická 700/19, Brno 60200.

Zboží doporučujeme označit nápisem „reklamace“ a prosíme o přípojení krátkého popisu závady, nebo žádosti o výměnu.

Záruku na zboží poskytujeme v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu uvedenou v záručním listu. Záruka se vztahuje na výrobní vady, které se mohou po dobu záruční lhůty vyskytnout. Není-li k výrobku dodáván záruční list, platí zákonem stanovená záruční lhůta a k uplatnění reklamace tak slouží doklad o zakoupení věci – faktura, vydaná kupujícímu a obsahující všechny náležitosti (jméno a příjmení, obchodní název firmy prodávajícího, jeho identifikační číslo a sídlo). Záruční lhůta začíná běžet převzetím zboží kupujícím.

Konkrétní délky záruk produktů naleznete vždy v záhlaví informace o produktu pod jeho názvem. Standardní zákonná záruční lhůta jsou 2 roky, u některých produktů může být záruční lhůta delší.

HLEDAT

Heureka Point

AKTUALITY

::AKCE a NOVINKY::

VELKÉ SLEVY BATERIÍ DO NOTEBOOKŮ zde
-------------
Při platbě na účet předem účtujeme poštovné a balné zásilek na území ČR jen 39,- Kč s DPH!!! Více informací o platbách zde.


NEJPRODÁVANĚJŠÍ
LucasComp - Specialista na baterie

Košík je prázdný

zobrazit košík